Μία πρωτότυπη εμπειρική εργασία που διερευνά την αλληλεπίδραση του προφορικού λόγου (σε επίπεδο φωνολογίας, σημασιολογίας, μορφολογίας και πραγματολογίας) με την ψυχοκοινωνική προσαρμογή των παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας. Οι ομάδες των παιδιών που διερευνώνται είναι οι εξής: α) παιδιά με Τυπική Ανάπτυξη, β) παιδιά με Αναπτυξιακή Γλωσσική Διαταραχή
Επιμέλεια: Ασημίνα Ράλλη, Έλενα Καζάλη, Ελισσάβετ Καρατζά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου